donderdag 29 april 2010

even een update

Hallo,

Ik zal even vertellen hoe het verder met me gaat.
19 april j.l. moest ik voor controle om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon was.
Ik was behoorlijk zenuwachtig, want 11 dagen ervoor vloeide ik nog best veel en was ik ook nog helemaal niet schoon.
Ik was echt bang dat ik alsnog een curretage moest ondergaan.
Maar niks is minder waar, bij de echo bleek dat ik een hele mooie en schone baarmoeder had.
Pfff...ik was zo blij, er ging echt een last van mijn schouder.
Nu kan ik het pas écht gaan verwerken en een plekje geven.
We gaan wel weer voor een nieuwe poging.
We hebben al groen licht gekregen, dus dat is goed.
Verder voel ik me redelijk, zijn nog wat ups en downs.
Maar we komen er wel uit en het heeft zijn tijd nodig.

Tot zover mijn update.

Liefs, Lucienne -xxx-

******************************************************************************

Hello,


I will also tell you how things go with me.
April 19 j.l. I had to check to see if my uterus was completely clean.
I was pretty nervous, because 11 days before I ran quite a lot and I was still not clean.
I was really afraid that I still had to undergo a curretage.
But nothing is less true, the echo showed that I had very nice and clean uterus.
Pfff ... I was so happy, it was really a pain in my shoulder.
Now I can really start to process and give a spot.
We will be back for another try.
We have already received the green light, so that's good.
Furthermore I feel pretty, are some ups and downs.
But we will get there and it needs time.

So my update.

Love, Lucienne-xxx-

1 opmerking:

  1. Mooi om te horen dat alles schoon is en jullie weer er tegen aan kunnen.
    Helaas weet ik nu ook hoe dit voelt en geef je een mega knuffel!!
    (((o)))
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen